Kuidas osta?

Kui olete leidnud endale sobiva toote/tooted siis lisage need ostukorvi vajutades tootelehel nupule "Lisa ostukorvi", kindlasti määrake ka toote kogus kui soovite osta rohkem kui 1 toote.
Ostukorvi sisu saate vaadata kui liigute ostukorvi, millele saab ligi klikkides "Ostukorv" nupule lehe ülemises paremas nurgas, seejärel avaneb Teile valik kas liikuda täpsema vaatega ostukorvi või otse kassasse.

Toodete valimisel saate kasutada ka kaupade võrdlemist. 
Toote lisamiseks tootevõrdlusse vajutage tootelehel nupul: "Lisa võrdlusse". Seejärel lisage ka teine toode. Tootevõrdlusse saab lisada kokku kuni 4 toodet korraga.
Kui tooted on ostukorvi lisatud siis võite alustada tellimust vajutades ostukorvis olles nuppu "Vormista tellimus". Kui Teil on kinkekaart siis ostukorvis on võimalik sisestada kinkekaardi kood.
Edasi liigute kassasse kus on võimalik luua endale e-poe konto kuid on võimlus sooritada ost ka külalisena. Soovitame Teil siiski endale konto luua. Kontol saate jälgida enda tellimusi ning tehinguid, samuti tagastusi jne. Ühtlasi korraldame kontode omanikele erinevaid sooduskampaaniaid.

Konto loomisel kui ka külalisena ostmisel küsitakse Teilt vajalikke andmeid tellimuse täitmiseks. Kõik tärniga tähistatud väljad on kohustulikud, vastasel juhul ei saaks me Teie tellimust täita. Samuti peate konto loomisel nõustuma meie e-poe tingimustega märkides vastavasse ruutu linnukese.

Edasi küsitakse Teilt eraldi andmeid arve jaoks, kui arveaadress on sama mis konto loomisel siis jätke linnuke kasti "Soovin kasutada olemasolevat aadressi".
Edasi küsitakse Teile eraldi andmeid kohale toimetuseks, kui kohaletoimetuse aadress no sama mis konto loomisel siis jätke linnuke kasti "Soovin kasutada olemasolevat aadressi".
Seejärel tuleb valida kohaletoimetamise viis ning seejärel makseviis (pangaülekanne, järelmaks, paypal). Siinkohal peate ka nõustuma maksetingimustega märkides linnukese vastavasse ruutu.
Viimane samm on vaadata oma tellimus üle ning vajutada nupule "Kinnita tellimus".

Info kauba tellimuse kohta koos arvega saadetakse Teile koheselt peale ostu sooritamist e-mailile.

Kui lõite endale ka konto, siis saate tellimuse kulgu jälgida valides "Minu konto" alt "Tellimuste ajalugu", samuti saabub tellimuse jälgimiseks vajalik link Teile e-mailile.

Tellimuse täitmisel on 6 etappi:

Tellimus on ootel - Teie tellimus on vastu võetud ja ootab tasumist.
Arve tasutud - Arve on Teie poolt tasutud ja laekumine on toimunud.
Kaup laost välja saadetud - Kaup on teel meie kontorisse.
Kaup kohal - Kaup on jõudnud meie kontorisse.
Kaup kättetoimetamisel - Kaup on teele pandud Teie poolt valitud kohaletoimetusmeetodi alusel.
Lõpetatud - Olete kauba kätte saanud.

Arvega tasumisel on arve tasumise tähtaeg 3 tööpäeva. Kui selle aja jooksul arvet ei tasuta siis tellimus tühistatakse ning Teile antakse sellest e-mailiga teada. Seejärel on Teil võimalus teha uus tellimus. Kui tasumise aega on vaja pikendada siis palun andke sellest meile teada, broneerime Teie tellitud tooted Teile pikemaks ajaks.
Kaup jõuab Teieni 1-4 tööpäeva jooksul.
Reedel tellides on võimalik Tallinnas saada kaup kätte ka laupäeval. Laupäevase tarne tasu on 15€, soovi korral palun andke sellest meile teada.

Pangaülekande tegemiseks vajalikud andmed leiate arvelt. Aktsepteerime ülekandeid kõikidest pankadest.

Error24 OÜ

IBAN: EE461010220206010224 SEB

SWIFT / BIC: EEUHEE2X 


Soovime Teile meeldivaid oste!

E-ARVUTIPOOD